Başvuru ve sözleşme aşaması
Bu aşamada değerli vaktinizi harcamak istemediğimiz için
müşteri hizmetleri temsilcimiz ile görüşme sağladıktan sonra
E-dönüşüm sürecinizin yazışma ve başvuru kısmını organize edecek hesap yöneticimizi sizinle iletişime geçmesi için yönlendiriyoruz.
Entegrasyon aşaması
İlk olarak Mevcut e-ticaret sisteminizin geliştirmeye açık olması gerekmektedir.
Daha sonrasında, E-Ticaret sisteminiz ile ilgili hizmet aldığınız kurum ya da kişilerin entegrasyon sürecini nasıl kurgulayacağını bilmesi ya da öğrenmesi gerekir.
Bu aşamada gerekli ön bilgi ve danışmanlığı, müşteri hizmetleri temsilcimiz ile görüşerek alabilirsiniz.
Son olarak entegrasyonun, sisteminize uygulanmasının her aşamasında, olası belirsizlikleri gidermek için aktif rol alıyor olacağız.
E-Arşiv , E-Fatura Test Servisi
https://einvoice.gelistir.org
Entegrasyon dökümanı ve hazır API'ları incelemek için [email protected] iletişim adresimize e-mail göndermeniz yeterlidir.